ZADZWOŃ: tel. kom.733002552 ; tel. 627361160 wew. 20
Termin: DOWOLNY
Czas trwania: DO UZGODNIENIA
Godziny: DO UZGODNIENIA
Miejsce Szkolenia: DO UZGODNIENIA
ZADZWOŃ: tel. kom.733002552 ; tel. 627361160 wew. 20
Termin: DOWOLNY
Czas trwania: DO UZGODNIENIA
Godziny: DO UZGODNIENIA
Miejsce Szkolenia: DO UZGODNIENIA
Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmujemy za pomocą formularza papierowego.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnej obsługi pakietu MS Office obejmujący MS Word i Excel. Pierwsze dwa dni poświęcone będą na pracę z dokumentem MS Word, natomiast kolejne na MS Excel. Znajomość nowoczesnych technologii, poczynając od pracy z edytorem tekstu, wykorzystania arkusza kalkulacyjnego czy bazy danych po grafikę komputerową i multimedia.
Formy i metody pracy:
Wszystkie zagadnienia omawiane będą na przykładach by zajęcia miały charakter praktyczny. Zajęcia prowadzone w formie wykładów i ćwiczeń. Wykorzystane zostaną tradycyjne techniki nauczania.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób które chcą samodzielnie tworzyć oraz edytować dokumenty w MS Word oraz swobodnie poruszać się w MS Excel.W kursie może wziąć udział każdy, kto zamierza podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu obsługi komputera i systemów komputerowych.
Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, a także każdy uczestnik wypełnia anonimową ankietę oceny szkolenia.
Materiały szkoleniowe:
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe przygotowane przez prowadzącego, notes, długopis, teczkę na materiały.
EXCEL
1. Podstawowe pojęcia (skoroszyt, arkusz, komórka)
2. Omówienie widoku ekranu i nawigacji po skoroszycie
3. Wprowadzanie oraz edycja: danych, wierszy, kolumn, arkuszy
4. Formatowanie zawartości komórek
5. Omówienie i zastosowanie podstawowych formuł
6. Podstawowe funkcje (średnia, suma, min, max)
7. Wstawianie i formatowanie tabel
8. Wydruk skoroszytu
9. Podsumowanie wiedzy, zadania
WORD
1. Podstawowe pojęcia (akapit, spacja)
2. Omówienie widoku ekranu i zakładek
3. Wprowadzanie i edycja tekstu, symboli, znaków specjalnych
4. Punktacja oraz numeracja – tworzenie list
5. Wyszukiwanie oraz zmiana tekstu
6. Usprawnienie pracy poprzez wprowadzenie tabulatorów
7. Określenie kolorów dla tekstu i dla tła
8. Tworzenie i edycja tabeli
9. Umieszczanie stopki i nagłówka
10. Drukowanie dokumentów
11. Zapisywanie i tworzenie nowych dokumentów
12. Podsumowanie wiedzy, zadania
Roman Biadała – absolwent Społecznej Akademii Nauk w Łodzi na kierunku informatyka gospodarcza oraz komputerowe systemy wspomagania rzeczywistości. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie informatyki oraz języków programowania. Właściciel firmy zajmującej się programowaniem urządzeń elektronicznych oraz tworzeniem aplikacji komputerowych.